sâmbătă, 26 mai 2012

Cum să atragi clienți folosind Twitter (III)

Ep. 3 - Realizaţi- propriul fundal

Crearea unui fundal personalizat este o îmbunătăţire care se poate face imediat. Persoanele care ajung pe profilul dumneavoastră se așteaptă să vadă măcar câteva elemente de branding de bază, cum ar fi numele companiei, logo-ul, şi URL-uri.
Pentru personalizarea fundalului, tot ce aveți de făcut este să respectați dimensiunile standard impuse de Twitter, și anume: 2048 pixeli (lățime), 1900 pixeli nălţime) și 72 pixeli / inch (rezoluție). Iar pentru realizarea fundalului puteți folosi orice software de design doriți. 
Nu uitați însă, atunci când vă concepeți designul, că poza de fundal de pe Twitter este statică, ea nu se mișcă în sus și în jos, după cum derulează vizitatorul. De aceea, asigurați-vă textul şi imaginile sunt vizibile pe orice dimensiune a ecranului. Pentru a face acest lucru, pur şi simplu faceţi clic pe rigla verticală a marker-ului din softul dvs şi trageţi până când linia atinge 300 pe rigla orizontală. Acest marker nu va apărea în produsul final, fiind pur şi simplu un indicator care vă ajută să păstrați întregul fundal dorit în interiorul zonei selectate. Iar dacă utilizați un software de proiectare care nu are un marker, pur şi simplu trageți o linie la 300 de pixeli, şi ştergeţi-o după
Jucați-vă apoi cu culorile și cu textul până obțineți rezultatul dorit. Aveți însă iarăși grijă când salvați, respectați cerințele impuse de Twitter. Adică imaginea să fie în format JPEG, PNG or GIF, și să nu depășească 800K. 
La sfârşit, mergeţi la profilul de pe Twitter, şi accesați opțiunea „Setări” (o găsiți într-un meniu drop-down sub numele de utilizator Twitter de pe partea superioară dreaptă). Faceţi clic pe tabul „Design” şi selectaţi „schimbă imaginea de fundal”. Încărcați imaginea, salvați modificările, și noul fundal personalizat va apărea chiar în faţa ochilor dumneavoastră. 

Sursa: HubSpot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu